måndag 11 januari 2010

Äntligen...

...har jag hört av älsklingen. Så nu kan jag sluta vara orolig och bli lite förbannad istället. Vem reser bort och hör sen inte av sig på tre dagar? Inte ens ett meddelande om att man har kommit fram. Tur att han inte reste ensam för då hade jag nog blivit galen.

Annars har helgen mest bestått av att försöka skjuta upp medicinätandet så länge det går. Visserligen har det gått rätt bra men jag har blivit väldigt stillasittande. Smärtan är värre idag så det blir att "överdosera" och inta soffläge. Det verkar alltså som att skidturen får vänta minst en dag till. Irriterande med tanke på hur skönt väder det är ute. Det verkar som om hela landet har haft en galet kall helg medan vi här uppe har haft det ovanligt skönt. Igår var det till och med plusgrader.

1 kommentar:

  1. Har du fått skidor i julklapp eller har du lånat? :D Skidor gör verkligen under för kroppen, iallafall för mig. Träningsvärk är ju en självklarhet när man är otränad(som jag), men fy fan vilken befrielse det är.

    Jag sover helt underbart skönt efter att ha tvingat mig runt elljusspåret x-antal gånger på raken.

    SvaraRadera