fredag 11 juni 2010

Lääängesedan

Mycket har ändrats sedan jag var här sist. Nästan allt är bra. Bebisen i min mage är snart 14 veckor och jag antar att den mår bra. Även om jag gått ner 2 kg sedan jag blev gravid. Inte så konstigt med tanke på hur mycket mat jag fått behålla. Tyvärr lär jag gå upp de kilona och mycket mer. Ser inte fram emot det direkt men äntligen har jag kommit på något bra med att vara gravid. Jag har upptäckt gravidjeans - det skönaste och snyggaste plagget i världen. Jag kommer använda minst ett av paren långt efter jag är av med ungen. Helt perfekt för dagar när jag är svullen i magen.

Dagen ska spenderas på stan. Antagligen tar jag med mig Noname ut och passar på att träna henne bland folk nu när det är mycket studentrelaterade människor på stan. Först måste jag bara få i mig nått så jag slipper så mycket av illamåendet som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar